hundraviktigahundar

Alla inlägg under november 2013

Av Hannah - 17 november 2013 22:14

Hej hopp

Jag tränar och tränar och tränar... och fuskar och fuskar och fuskar... kanske inte så himla konstigt att vågen står still.

Ibland går det lite segt, och just nu är det en sån period. Träningen ligger jag nog rätt bra till i, för den sköter jag, men varje helg händer nåt att matbiten falerar. Och ibland på vardagarna oxå... :/

Nu är de fan dags å ta tag igen en ny måndag och "börja om".


Efter delmålsvägning/mätningen jag hade med bästaste Jenny var jag himla nöjd. 11 cm runt magen borta! Vart tog dom vägen lixom? =)


Nej, nu är det nya friska tag! Det här går ju inte.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här är en helt öppen blogg utan krusiduller. Det handlar om kilon, fett, valkar, pinsamma gäddhäng och resan till slutresultatet.

Det blir även lite om hundar, som är mitt största intresse och framförallt draghundar. Jag har mina två kärlekar, som för

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards