hundraviktigahundar

Direktlänk till inlägg 29 september 2013

Stickat!

Av Hannah - 29 september 2013 23:23

Nu är hösten här och det blir allt kyligare. Fick sån väldans lust att börja virka och sticka igen. Jag gör gärna mössor, men funderar på att ta mig an en ny utmaning och göra en tröja.

Undrar just om jag hinner klart innan vintern är slut. =)

Mamma å jag beställde tillsammans ett mönster på sockar. Dom va såå söta.


Så nu kikar jag på boksidor å letar stickböcker. Nåt bra förslag?



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hannah - 17 november 2013 22:14

Hej hopp Jag tränar och tränar och tränar... och fuskar och fuskar och fuskar... kanske inte så himla konstigt att vågen står still. Ibland går det lite segt, och just nu är det en sån period. Träningen ligger jag nog rätt bra till i, för den skö...

Av Hannah - 18 oktober 2013 14:55

Jag hatar verkligen att vara så förkyld att jag inte orkar med något. Jag får dåligt samvete när jag inte kan jobba, kan inte träna, den lilla kondis jag lyckas bygga upp tappas så lätt igen. )=   På söndag har vi delmål 1. Jag har fortfarande 2,...

Av Hannah - 10 oktober 2013 23:42

Kilona går faktiskt åt rätt håll, även om de gått lite segt senaste tiden, men det känns bra ändå! Träningen går toppen. Idag blev det dubbelpass med boxning först. Är sjukt nöjd med det. Svettigt, roligt å drygt som fan. Direkt därefter functional...

Av Hannah - 5 september 2013 20:45

Idag är jag jädrigt stolt över mig själv! Det har känts som en himla bra dag.   Mitt första boxningspass med syrran var idag efter det långa sommaruppehållet (slutade i mars pga flytt). Men nu äntligen är det igång igen. Drygt som fan, men det kä...

Av Hannah - 1 september 2013 21:26

Idag har det inte varit en bra matdag. Fram till lunch gick det ok, men sen har jag varit så äcklad av allt som mat heter. Har inte varit nå sugen alls. Dock har jag nästan kommit upp i mina kalorier jag ska äta för lunchen blev rätt stadig och med e...

Presentation


Här är en helt öppen blogg utan krusiduller. Det handlar om kilon, fett, valkar, pinsamma gäddhäng och resan till slutresultatet.

Det blir även lite om hundar, som är mitt största intresse och framförallt draghundar. Jag har mina två kärlekar, som för

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards